Asiakastyö ammatissa, osatutkinto
Koulutus soveltuu kaikille asiakastyöstä kiinnostuneille. Koulutukseen voi osallistua ilman aikaisempaa asiakaspalveluosaamista. Koulutus soveltuu tulevaisuuden suunnitelmien miettimiseen, jos ei ole päässyt toivomaansa koulutukseen tai se alkaa vasta myöhemmin, tai jos koulutuksestasi on jo aikaa ja haluat päivittää opiskelutaitojasi.
Opiskele asiakaspalvelua
Koulutuksessa opit asiakkaan kohtaamista ja vuorovaikutustaitoja, asiakastilaisuuksien järjestämistä, tutustut työympäristöön, sekä yritysten toimintaan.
Työllistyminen
Asiakaspalvelun koulutuksen tehtyäsi voit työskennellä monipuolisesti erilaisilla aloilla asiakaspalvelun tehtävissä.
Jatko-opinnot
Opintojen jälkeen voi työllistyä tai opiskella lisää tutkinnon osia tai perustutkinnon esimerkiksi oppisopimuksella. Jokaisen opiskelijan jatkomahdollisuudet kartoitetaan henkilökohtaisesti ja niihin vaikuttavat opiskeluvalmiudet, kielitaito, koulutustarjonta ja työllisyystilanne.