Kiinalaiseen kulttuuriin ja meditatiiviseen taiji-liikuntaan opetusta, tule mukaan!

Asiasanat

KoulutusOpiskelijat

Kiinalaiseen kulttuuriin ja meditatiiviseen taiji-liikuntaan opetusta.

FinnVET in China -verkosto järjestää syksyn aikana kolme uutta online-lyhytkurssia ja muutakin mielenkiintoista sisältöä kiinalaisesta kulttuurista. Kaikki kurssit sopivat sekä opiskelijoille että henkilöstölle.

Luvassa on kiinalaisen kulttuurin kurssi kahtena torstaina 11.11. ja 18.11. klo 14-16.

Marraskuussa on myös erinomainen mahdollisuus päästä kokeilemaan taijia, joka on kiinalaista meditatiivista voimisteluliikuntaa. Kurssi toteutetaan 4.11., 9.11. ja 16.11. klo 14.00-14.45.

Näistä molemmista lyhyistä kursseista lisätietoja ja ilmoittautumislinkit löytyvät liitteestä.

Kolmas kurssi käsittelee kiinalaista lääketiedettä. Opetusta on keskiviikkoisin 15.9.-13.10. klo 14-15.30. Lisätietoa ja ilmoittautumislinkki liitteessä.

Lisäksi Finnish Business Council Shanghain entinen johtaja Maria Måtar luennoi aiheesta "Mitä kiinasta pitäisi tietää?" 17.9. klo 10-11.30. Lisätietoja ja ilmoittautumislinkki löytyy liitteestä. Luento toteutettiin keväällä yhden kerran ja se erittäin paljon hyvää palautetta. Suosittelen osallistumaan!

V‍aria kuuluu FinnVET in China -verkostoon, joten kurssit ovat Varian opiskelijoille ja henkilökunnalle ilmaisia.

Anu Lähde

kansainvälisten asioiden koordinaattori