Asiakaspalvelu, maahanmuuttajakoulutus

Koulutus soveltuu kaikille asiakaspalvelusta kiinnostuneille opiskelijoille. Koulutukseen voi osallistua ilman aikaisempaa asiakaspalveluosaamista.

Varian opiskelija hymyilee asiakkaalle asiakaspalvelupisteellä.

Opiskele asiakaspalvelua

Koulutuksessa opit asiakkaan kohtaamista ja vuorovaikutustaitoja, asiakastilaisuuksien järjestämistä, tutustut työympäristön turvallisuuteen, sekä yritysten toimintaan. Koulutuksen aikana voit kehittää suomen kielen taitoasi ja miettiä tulevaisuuden suunnitelmiasi.

Hakeminen

Haku jatkuvassa haussa. Uusia koulutuksia alkaa läpi vuoden.

Työllistyminen

Asiakaspalvelun koulutuksen tehtyäsi voit työskennellä monipuolisesti erilaisilla aloilla asiakaspalvelun tehtävissä.  

Jatko-opinnot

Opintojen jälkeen voi työllistyä tai opiskella lisää tutkinnon osia tai perustutkinnon esimerkiksi oppisopimuksella. Jokaisen opiskelijan jatkomahdollisuudet kartoitetaan henkilökohtaisesti ja niihin vaikuttavat opiskeluvalmiudet, kielitaito, koulutustarjonta ja työllisyystilanne.

More information

Doinita Negruti

Opinto-ohjaaja
040 198 4813 doinita.negruti@eduvantaa.fi